Pobierz! Vodafone uruchomił dziś nową aplikację, kusząc nagrodami i sztuczną inteligencją

  • Vodafone oficjalnie uruchomił aplikację Mój Vodafone+, która od dziś jest dostępna do pobrania
  • Nowa aplikacja oferuje bankowy poziom bezpieczeństwa z dwuetapową weryfikacją i biometrią
  • Częścią jest program lojalnościowy Vodafone Happy, z którego korzysta 30 milionów ludzi w 7 krajach

Sdílejte:
Jakub Kárník
Jakub Kárník
7. 10. 2025 18:00
můj vodafone (1)

Czerwony operator Vodafone oficjalnie uruchomił dziś swoją nową aplikację mobilną Mój Vodafone+, która zastępuje poprzednią wersję. Według komunikatu prasowego, w rozwój zainwestowano dziesiątki milionów koron i zaangażowano pięć międzynarodowych zespołów. Aplikacja jest od dziś publicznie dostępna na iOS i Androida i oferuje przede wszystkim lepsze zabezpieczenia, spersonalizowany pulpit nawigacyjny oraz program lojalnościowy Happy.

Bezpieczeństwo na poziomie aplikacji bankowych

Nowa aplikacja Mój Vodafone+ jako pierwsza aplikacja operatora w Czechach oferuje dwuetapową weryfikację (2FA), którą znasz z bankowości internetowej. Ponadto obsługuje uwierzytelnianie biometryczne za pomocą rozpoznawania twarzy lub odcisku palca. Vodafone opracował całą aplikację wewnętrznie, a nie u zewnętrznego dostawcy, co ma zapewnić maksymalną kontrolę nad bezpieczeństwem danych.

Spersonalizowany pulpit nawigacyjny

Główny ekran aplikacji automatycznie dostosowuje się do Twojego stylu użytkowania. Zamiast statycznego interfejsu zobaczysz kafelki z funkcjami, z których faktycznie korzystasz. Jeśli często sprawdzasz zużycie danych, ta informacja będzie na pierwszym miejscu. Gdy regularnie doładowujesz konto, pojawi się szybki skrót do doładowania. Według komunikatu prasowego, rozwój poprzedziło kilka badań i zbieranie opinii bezpośrednio od użytkowników.

Program lojalnościowy Vodafone Happy

Częścią aplikacji jest program lojalnościowy Vodafone Happy, który działa już w siedmiu krajach i korzysta z niego 30 milionów ludzi. Nie jest to klasyczny generator zniżek, ale system nagród oparty na personalizacji. Długoletni klienci otrzymają inne zniżki i korzyści niż nowi użytkownicy, a oferty będą się różnić w zależności od Twoich preferencji i używanych usług.

Inteligentniejszy asystent TOBi ze sztuczną inteligencją

Chatbot TOBi otrzymuje ulepszenie w postaci sztucznej inteligencji. Potrafi natychmiast wyjaśnić pozycje na fakturze, doradzić w sprawie wymiany karty SIM lub pomóc w konfiguracji usług. Dzięki uczeniu maszynowemu TOBi stopniowo uczy się z każdej interakcji, a jego odpowiedzi będą, według Vodafone, dokładniejsze i bardziej użyteczne. Aplikacja ma służyć jako główne miejsce kontaktu do rozwiązywania zapytań, eliminując konieczność dzwonienia na infolinię obsługi klienta lub szukania informacji na stronie internetowej w przypadku drobnych problemów.

Co przyniesie przyszłość

Vodafone już teraz przygotowuje kolejne funkcje. Wkrótce będzie możliwe zweryfikowanie tożsamości podczas rozmowy bezpośrednio w aplikacji, podobnie jak to działa w bankach. Pojawi się również diagnostyka internetu stacjonarnego, która wykryje problemy z połączeniem bez konieczności dzwonienia po technika. W przyszłości aplikacja Mój Vodafone+ ma ambicję stać się jedynym miejscem do zarządzania wszystkimi usługami operatora – od płacenia faktur, przez zmianę taryfy, aż po rozwiązywanie problemów technicznych.

Oryginalna aplikacja Mój Vodafone pozostanie w użyciu jeszcze przez kilka miesięcy, aby przejście było jak najbardziej płynne. Obecni użytkownicy będą stopniowo proszeni o pobranie nowej wersji.

Download (Free)

Google Play

Co sądzisz o nowej wersji aplikacji?

Źródło: informacja prasowa

O autorze

Jakub Kárník

Jakub je znám svou nekonečnou zvědavostí a vášní pro nejnovější technologie. Jeho láska k mobilním telefonům začala s iPhonem 3G, ale dnes se spoléhá na… Więcej o autorze

Jakub Kárník
Sdílejte: